قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژکو: مقابل بايرن پيروز خواهيم شد

مهاجم بوسنيايي منچسترسيتي در آستانه ديدار اين تيم مقابل بايرن مونيخ از پيروزي هاي ايستلندرز مطمئن است.


ادین ژکو مهاجم بوسنیایی باشگاه منچسترسیتی در آستانه دیدار سه شنبه این تیم مقابل بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از پیروزی تیمش مطمئن است.

ژکو در آستانه این دیدار حساس در گفتگو با مجله کیکر می گوید:"این بازی در خانه بایرن است و آنها به دنبال کسب پیروزی در آلیانس آره نا هستند. اما فکر نمی کنم بایرن از ما قوی تر باشد. برای کسب سه امتیاز به آلمان سفر می کنیم."

ژکو همچنین از اینکه پیشنهاد پیوستن به بایرن را در فصل گذشته رد کرد به هیچ عنوان پشیمان نیست و در این مورد می گوید:" خوشحالم که به بایرن نرفتم. از حضور در منچسترسیتی خوشحالم و احساس خوبی دارم. حضور در لیگ قهرمانان با منچسترسیتی برای من بسیار لذتبخش است."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,ژکو,دیدار منچستر سیتی و بایرن مونیخ, ] [ 16:42 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته ششم ليگ برتر انگليس

شاگردان فرگوسن به دنبال ششمين پيروزي پياپي

پيشتازهاي اولدترافوردي در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر و در ميهماني استوک سيتي ششمين برد پياپي را جست‌وجو مي کنند.


 تیم فوتبال منچستریونایتد که اینک با 15امتیاز از پنج هفته در پله نخست جدول حضور دارد، فرداشب (شنبه) خواهان جمع‌آوری سه امتیاز مهم دیگر است که موقعیت‌اش ‌ را در رده نخست بیشتر تثبیت کند.
 شاگردان سرآلکس فرگوسن که در فصل جاری و در این پیکارها تنها برد کسب کرده‌اند، مایل به حفظ روند پیروزی‌‌خواهی خود نزد این حریف هستند.
 
 در این تاریخ  چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج از سوانسی استقبال خواهد کرد. آندره ویاس بواس، سرمربی تازه‌وارد پرتغالی آبی‌های لندن که هفته قبل باخت 3 بر یک از منچستریونایتد را تجربه کرد، امید به کسب امتیازات این بازی خانگی دارد تا آن شکست را جبران کند و در کورس قهرمانی امیدوار باقی بماند.
 
 آرسنال تیره‌روز نیز در دیدار خانگی دشوار با بولتون شرکت خواهد کرد. اما منچسترسیتی میزبان اورتون خواهد شد.
 
 
 *برنامه سایر مسابقات این تاریخ به شرح زیر است:
 لیورپول- ولورهامپتون
 نیوکاسل – بلکبرن
 وست‌برومویچ‌آلبیون – فولام
 ویگان- تاتنهام
 
 *جدول رده‌بندی:
 1- منچستر یونایتد 15  امتیاز
 2-منچسترسیتی 13 امتیاز
 3-چلسی 10 امتیاز
 4- نیوکاسل‌یونایتد 9 امتیاز
 5-استوک‌سیتی8 امتیاز


javahermarket


مانچيني:با 7يا 8 تغيير مقابل بيرمنگام قرار مي گيريم

سيتي اين هفته در ليگ برتر مقابل فولام با نتيجه 2-2 متوقف شد و همين مسئله موجب شد تا سرمربي ايتاليايي نسبت به کمبود بازيکن در تيمش ابراز نارضايتي کند.


رویرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد برای دیدار امشب تیمش مقابل بیرمنگام در جام اتحادیه، احتمالا 7 یا 8 تغییر در ترکیب اصلی ایجاد خواهد کرد.

سیتی این هفته در لیگ برتر مقابل فولام با نتیجه 2-2 متوقف شد و همین مسئله موجب شد تا سرمربی ایتالیایی نسبت به کمبود بازیکن در تیمش ابراز نارضایتی کند.

او در گفتگو با سیتی تی وی گفت:" فکر می کنم تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت زیرا فکر می کنم باید به چند بازیکن استراحت بدهم تا فرصت ریکاوری داشته باشند.

فکر می کنم 7 یا 8 بازیکن تیم تغییر کنند. می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. می دانیم که می توانستیم در دیدار سال گذشته مقابل وست بروم پیروز شویم  اما شکست خوردیم. فکر می کنم بسیار مهم است که بازی خوبی ارائه بدهیم."

مانچینی همچنین در مورد استفاده از چند بازیکن جوان تیمش در این دیدار صحبت کرد و گفت که منچسترسیتی باید با حضور در چندین رقابت کنار بیاید.

" چند بازیکن جوان روی نیمکت خواهند بود و چند نفری هم بازی می کنند. وقتی تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر حضور دارد، باید هر هفته سفر کنید و نمی توانید همه بازی ها را در خانه انجام دهید. فصل شلوغی است اما همه تیم های بزرگ چنین شرایطی دارند."


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 23:55 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

لحظاتي پيش ديدارهاي گروه هاي اول تا چهارم رقابتهاي ليگ قهرمانان برگزار شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


گروه A

 منچسترسیتی 1 – ناپولی 1
گل‌ها: ادینسون کاوانی (69) برای ناپولی و الکساندر کولاروف (75) برای من سیتی

 ویارئال 0 – بایرن مونیخ 2
گل‌ها: تونی کروس (7)، رافینیا (76)
..................................................................................
گروه B

اینتر 0 – ترابوزان 1
گل: اوندرج چلوستکا (76)

 لیل 2 – زسکامسکو 2
گل‌ها: موسی سو (45)، بنوا پدرتی (57) برای لیل و سیدو دومبیا (72، 90) برای زسکا
...................................................................................
گروه C

 بازل 2 – اوتلول گالاتی 1
گل‌ها: فابین فری (39)، الکساندر فری (84، پنالتی) برای بازل و ماریوس پنا (58) برای اوتلول گالاتی

 بنفیکا 1 – منچستریونایتد 1
گل‌ها: اسکار کاردوسو (24) برای بنفیکا و رایان گیگز (42) برای منچستریونایتد
...................................................................................
گروه D

 آژاکس 0 – لیون 0

 دیناموزاگرب 0 – رئال مادرید 1
گل: آنخل دی ماریا (53)

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 2:10 ] [ ادیب بوبردک ]

مانچيني: بالوتلي بايد صبور باشد

بالوتلي در رقابت هاي فصل جديد ليگ برتر تنها يک بار و آن هم به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفته است.


 روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد با توجه به چهار مهاجم فوق العاده ای که این باشگاه دارد، بالوتلی برای پیدا کردن فرصت بازی، باید صبور باشد.

 بالوتلی در رقابت های فصل جدید لیگ برتر تنها یک بار و آن هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در دیدار امشب تیمش در لیگ قهرمانان نیز به دلیل اخراج شدن در آخرین دیدار سیتی در رقابت های فصل قبل لیگ اروپا غایب خواهد بود.

 مانچو معتقد است بالوتلی برای بازگشت به ترکیب تیم باید صبور باشد.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من خیلی خوش شانسم زیرا چهار مهاجم تراز اول دارم به ویژه در شرایطی که باید هر سه روز یک بار بازی کنیم. می توانم خیلی راحت جای مهاجمان را با هم عوض کنم.

 ماریو باید با شرایط تطبیق پیدا کند. او برای چند بازی آینده بازی نخواهد کرد.ژکو و آگوئرو بازیکنان فوق العاده ای هستند و تبس دلیلی برای نگرانی ندارد. او بازیکنی است که همیشه 100 درصد توانایی هایش را به نمایش می گذارد و نیازی به ثابت کردن خود ندارد."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 20:22 ] [ ادیب بوبردک ]

آگرو: مي خواهم مارادوناي منچسترسيتي باشم

سرخيو آگرو مهاجم جديد تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس قول داده در اين تيم همان کاري را بکند که ديه گو مارادونا در ناپولي کرد.


     به گزارش گاردين، وي از تابستان که در ازاي 38 ميليون پوند از اتلتيکو مادريد به منچسترسيتي پيوست تاکنون چهار بار براي تيم جديدش به ميدان رفته و موفق شده در اين چهار بازي شش گل به ثمر برساند.
آگرو از چهار سال پيش که داماد مارادونا شده خيلي خوب و بهتر از هر فرد ديگري اسطوره فوتبال آرژانتين را شناخته است. او گرچه در دوران بازي مارادونا حتي به دنيا هم نيامده بود اما همه چيز را در مورد اين بازيکن افسانه اي و رفتنش از بارسلونا و ناپولي مي داند.
مارادونا پس از اينکه به ناپولي پيوست اين تيم را متحول کرد و نبض فوتبال ايتاليا را که تا آن زمان در دستان يوونتوس، آث ميلان و اينترميلان بود، به دست گرفت.
او ناپولي را در اواخر دهه 80 و اوايل دهه 90 ميلادي به اوج رساند و دو عنوان قهرماني در سري آ، قهرماني در جام يوفا و همچنين کوپا ايتاليا را براي اين تيم به ارمغان برد.
اکنون آگرو با الهام گرفتن از پدر زنش مي خواهد در منچسترسيتي به سلطه منچستريونايتد، چلسي و آرسنال در ليگ برتر انگليس پايان بدهد.
اين بازيکن گفت: اميدوارم بتوانم به منچسترسيتي کمک کنم. مثل کاري که ديه گو در ناپولي کرد. من براي کمک به سيتي و قهرماني به اين تيم آمدم و سعي مي کنم هر روز بهتر شوم.
آگرو در اولين بازي خود براي منچسترسيتي با به ثمر رساندن اولين گلش مقابل سوانسي تنها پس از هشت دقيقه توانست قلب هواداران اين تيم را به دست بياورد.
او يک گل ديگر هم در اين بازي زد. آگرو در بازي برابر تاتنهام دوباره گلزني کرد و هت تريکش مقابل ويگان، مجموع گل هاي خود در چهار بازي اول ليگ را به عدد شش رساند.
منچسترسيتي اولين بازي خود در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را از چهارشنبه آنهم مقابل ناپولي آغاز خواهد کرد. ديداري که مارادونا به دليل مربيگري تيم الوصل نمي تواند از نزديک شاهد آن باشد.
آگرو دو فصل پيش نيز هنگام حضور در اتلتيکو مادريد طعم بازي در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا را چشيده است.
وي گفت: مسابقات خوبي بود و اکنون با سيتي مي خواهم تا جايي که مي شود پيش برويم اما بايد ابتدا روي مسابقات مرحله گروهي تمرکز کنيم.
آگرو در فصل 09/2008 در ليگ قهرمانان اروپا براي اتلتيکويي بازي کرد که با ليورپول همگروه شده بود. او سه گل مقابل تيم هاي آيندهوون و مارسي زد و تيمش را به مرحله حذفي رساند اما اتلتيکو در اين مرحله مغلوب پورتو شد.
او فصل بعد مقابل چلسي به ميدان رفت و هر دو گل تيم خود در جريان تساوي 2 بر 2 آن مسابقه را به ثمر رساند. 


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,سرخیو اگرو, ] [ 14:58 ] [ ادیب بوبردک ]

مانچيني: من سيتي براي صعود به شانس نياز دارد

سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي معتقد است تيمش براي صعود از گروه مرگ رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا نيازمند شانس است.


روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی معتقد است تیمش براس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیازمند شانس است.

من سیتی در گروه اول رقابتهای لیگ قهرمانان با تیم های بایرن مونیخ، ویارئال و ناپولی همگروه شده است.

مانچینی در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" احتمال اول شدن ما در این گروه همانقدر است که احتمال چهارم شدنمان است. هدفمان صعود از این مرحله است. لیگ قهرمانان تورنمنت دشواری است و باید تیم قدرتمندی داشته باشید، البته با کمی شانس.

سیتی سه شنبه در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان با ناپولی دیدار می کند و مانچینی در مورد این بازی می گوید:" ناپولی تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و هواداران پر شوری نیز دارند. این بازی برای ما جدال سختی خواهد بود."

کاوانی مهاجم ناپولی که فصل گذشته برای این تیم 33 گل به ثمر رساند و کوپا آمه ریکا را با اروگوئه کسب کرد مهاجم کلیدی نماینده ایتالیا در این گروه است.

مانچینی در مورد او می گوید:" کاراوانی را دوست دارم، او مهاجم فوق العاده ای است. آنها لاوتزی، پاندف و همسیک را دارند و همه آنها بازیکنان خطرناکی هستند.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 4:5 ] [ ادیب بوبردک ]

سرمربي ويگان: منچسترسيتي شبيه بارساست

روبرتو مارتينز معتقد است سيتي شخصيت يک تيم مدعي را به دست آورده است.


روبرتو مارتینز، سرمربی ویگان، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل منچسترسیتی، تیم حریف را با بارسا مقایسه کرد.

در این دیدار شاگردان مانچینی با هت تریک سرخیو آگوئرو به پیروزی رسیدند و چهارمین پیروزی پیاپی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را به دست آوردند.

مارتینز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" درک متقابل داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو فوق العاده است. فوتبال آنها بسیار خلاقانه و غیرقابل پیش بینی است. وقتی مقابل آنها قرار می گیرید باید بی نقص باشید.

اگر به بارسای 3 سال قبل یا زمانی که فرانک رایکارد هدایت آنها را به عهده داشت، نگاه می کنید، شباهت هایی با این منچسترسیتی پیدا می کنید.

در مقایسه با بارسا می توان گفت که آنها توانایی قهرمانی در هر رقابتی را دارند. منصفانه است که بگوئیم آنها مدعی قهرمانی هستند.

فکر می کنم ما در این بازی بسیار ضعیف تر از آن چیزی بودیم که می توانیم باشیم. وقتی نتوانید در بهترین فرم تان باشید، کیفیت تیم حریف بیشتر به چشم می آید."


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای ویگان,خبرهای منچستر سیتی,روبرتو مارتینز,, ] [ 1:54 ] [ ادیب بوبردک ]

مانچيني: بايد بهتر از اين شويم

اين در حالي است که منچسترسيتي امروز چهارمين پيروزي پياپي اش در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر را به دست آورد.


روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ویگان اعلام کرد تیمش همچنان نیاز به بهتر شدن دارد.

شاگردان مانچو در این دیدار به لطف هت تریک آگوئرو به پیروزی رسیدند؛ در حالی که کارلوس ته وز نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد.

سرمربی ایتالیایی سیتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما در نیمه اول چیزی حدود 15 موقعیت گلزنی داشتیم اما تنها یک بار گلزنی کردیم و این یک مشکل است زیرا بازی هر لحظه ممکن است تغییر کند.

بعد از گل دوم ما سرنوشت بازی مشخص شد اما دفعه بعد باید در نیمه اول کار را تمام کنیم.

کل تیم بسیار خوب کار کرد اما باید بهتر شویم. ما فصل را بسیار بهتر آغاز کردیم اما فصل طولانی است و اگر بخواهیم همچنان در صدر بمانیم نیاز داریم که پیشرفت کنیم.
باید آرامش مان را حفظ کنیم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و خیلی خوب بازی می کنیم اما برای رسیدن به سطحی که می خواهیم به زمان نیاز داریم."


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 1:46 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي امشب ليگ برتر انگليس
 

تنها تيم بزرگي که امشب شکست خورد، ليورپول بود.


در آغاز رقابت های هفته  چهارم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش 6 بازی برگزار شد که دراین دیدار ها به جز لیورپول، سایر تیم های مدعی به پیروزی رسیدند.

آرسنالی ها که در خانه میزان سوانسی بودند، با تک گل آندری آرشاوین به اولین پیروزی این فصل شان دست پیدا کردند.

سیتی هم در خانه با هت تریک سرخیو آگوئرو، ویگان را در هم کوبید تا حداقل برای چند ساعتی به صدر جدول راه پیدا کند.

چلسی نیز با گل های تری و استوریج، در خانه ساندرلند به یک سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

شاگردان هری ردنپ نیز که در دو دیدار ابتدایی شان شکست خورده بودند، امشب موفق شدند وولوز را از پیش رو بردارند.

در مقابل لیورپولی ها که در سه دیدار گذشته شان نتایج خوبی گرفته بودند، امشب در خانه استوک با یک گل مغلوب شدند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

آرسنال 1-0 سوانسی

گل: آندری آرشاوین 40

اورتون 2-2 استون ویلا

گل ها: لئون عثمان 19، لیتون بینز (پنالتی) 69 (اورتون) استیلین پتروف 63، گابریل آگبنلاهور 83 (استون ویلا)

منچسترسیتی 3-0 ویگان

گل ها: سرخیو آگوئرو 13، 63 و 69

استوک 1-0 لیورپول

گل: جاناتان والترز 21

ساندرلند 1-2 چلسی

گل ها: جی دونگ وون 90 (ساندرلند) جان تری 18، دنیل استوریج 50 (چلسی)

وولوز 0-2 تاتنهام

گل ها: آدبایور 68، دفو 80

منچستر یونایتد 5-0 بولتون

گل ها:رونی 20،25،68 و خاویر هرناندز 5،58 (منچستر یونایتد)

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,نتایج هفته چهارم لیگ برتر انگلیس, ] [ 1:42 ] [ ادیب بوبردک ]

ليگ برتر انگليس

منچسترسيتي 3-0 ويگان
 

شاگردان مانچيني با پيروزي 3-0 مقابل ويگان، علاوه بر جشن گرفتن چهارمين پيروزي پياپي اين فصل شان، به تنهايي در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفتند.


در این دیدار بار دیگر سرخیو آگوئرو ستاره سیتی بود و موفق شد به تنهایی هر سه گل تیمش را به ثمر برساند. این در حالی است که ته وز که برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت یک پنالتی را از دست داد تا بعد از از دست دادن بازوبند کاپیتانی، اکنون نگران از دست دادن جایگاهش به عنوان ستاره اصلی تیم باشد.

داوید سیلوا نیز در این دیدار نمایش خوبی داشت و با دادن دو پاس گل، نشان داد که همچنان به روند خوبش در ایستلند ادامه می دهد.

ترکیب دو تیم:

منچسترسیتی: جو هارت، کلیشی، لسکات، کمپانی، ریچاردز، داوید سیلوا، آدام جانسن، یحیی توره، جیمز توره، آگوئرو، کارلوس ته وز

 

ویگان: علی الحبسی، فیگروآ، آدریان لوپس، کالدول، بویسه، اوگو رودایگا، محمد دیامه، جیمز مک آرتور، بن واتسون، ویکتور موسس، فرانکو ماتیاس

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,منچستر سیتی, ] [ 1:35 ] [ ادیب بوبردک ]

روزنامه آلماني: حضور دروسي در من‌سيتي

منابع رسانه اي اروپا از احتمال حضور بازيکن ناراضي آ.اس.رم در منچسترسيتي در ماه ژانويه خبر مي‌دهند.


  دانیله دروسی از مدت‌ها قبل مورد توجه تیم ثروتمند انگلیسی قرار داشت، اما به‌خاطر داشتن قرارداد همکاری با رمی‌ها امکان حضور وی در فوتبال جزیره برایش مهیا نشد، ازطرفی گمان می‌رفت باشگاه ایتالیایی شرایطی مطلوب را برای ادامه همکاری با وی در نظر بگیرد.

اما آخرین اخبار از اردوی رمی‌ها حکایت از این نکته دارد که دروسی بخاطر شرایط نامطلوبی که برای همکاری جدید به وی از طرف تیم حال حاضرش پیشنهاد شده ناراضی است.

خبرنگار روزنامه بیلد آلمان در مواجه با مدیر برنامه‌های دروسی، پی به این نکته برده است. نشریه ‌آلمانی احتمال داده دروسی مهمترین نقل و انتقال فصل نقل و انتقالات میان‌دوره در ابتدای سال نو میلادی باشد.

در این گزارش  کوتاه عنوان شده منچسترسیتی با توجه به توان مالی بالا قادر به جذب این بازیکن توان‌مند ایتالیایی در ژانویه است.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:دروسی, ] [ 15:55 ] [ ادیب بوبردک ]

باشگاه منچسترسيتي فهرست کامل بازيکنان اين تيم براي رقابت هاي چمپيونزليگ را اعلام کرد که در آن نامي از اوون هارگريوز، خريد جديد اين باشگاه ديده نمي شود.


 این هافبک سابق منچستریونایتد بعد از پایان قراردادش با این باشگاه در انتقالی عجیب راهی ایستلند شد اما مانچینی نام او را در فهرست تیم برای رقابت های دور گروهی قرار نداد. البته در صورتی که این تیم بتواند به مرحله حذفی راه پیدا کند، در صورت تمایل مانچینی، هارگریوز می تواند برای سیتی به میدان برود.
 
 به این ترتیب این هافبک 30 ساله فرصت بازی مقابل بایرن مونیخ، تیم سابقش را از دست داد. سیتی علاوه بر بایرن، با تیم های ناپولی و ویارئال هم گروه است.
 
  اما حبیب کولو توره که در شش ماه اخیر به دلیل محرومیت از میادین دور بوده، در این فهرست حضور دارد .
 
فهرست کامل سیتی:
 
 دروازه بان ها: جو هارت، کوستل پانتیلیمون، استیوارت تیلور
 
 مدافعان: گائل کلیشی، ژولین لسکات، ندوم اونوها، میکا ریچاردز، الکساندر کولاروف، ویسنت کمپانی، کولو توره، پابلو زابالتا، استفان ساویچ
 
 هافبک ها: گرت بری، آدام جانسن، جیمز میلنر، نایجل دی یونگ، سمیر نصری، داوید سیلوا، یحیی توره
 مهاجمان: سرخیو آگوئرو، ادین ژکو، کارلوس تبس، ماریو بالوتلی

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:16 ] [ سینا ]

ستاره ولزي منچسترسيتي به ليورپول بازگشت

کريگ بليمي ستاره ولزي با امضاي قراردادي دوساله از منچسترسيتي به ليورپول پيوست.


   سران باشگاه لیورپول اعلام کردند که کریگ بلیمی، ستاره باشگاه منچسترسیتی با امضای قراردادی دو ساله به رختکن تیمشان بازگشته است.

این ستاره ولزی بعد از 30 ماه حضور در رختکن سیتی بار دیگر به آنفیلد بازگشت. پیش از آنکه او با لیورپول قراردادی را امضا کند، اخبار فراوانی درمورد جدایی او از رختکن سیتی به گوش می رسید؛ چرا که سران سیتی به دنبال آن بودند که تا با فروش تعدادی از بازیکنانشان بودجه تیمشان را تا حدودی تامین کنند.

این ستاره ولزی روز چهارشنبه با اجازه از مسئولان اردوی تیم ملی ولز به آنفیلد رفت و البته هنوز جزئیاتی از رقم قراردادش منتشر نشده ولی به نظر می رسد که دستمزد او کمتر از دستمزدش در سیتی نخواهد بود.

این ستاره ولزی سال گذشته را به صورت قرضی در تیم کاردیف سیتی توپ می زد و در 36 دیدار برای این تیم به میدان رفت. ستاره سابق نوروویچ سیتی پیراهن شماره 39 لیورپول را برتن خواهد کرد. پیراهنی که در دوره اول حضورش در لیورپول هم در اختیار خود او بود.

 


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی, ] [ 13:24 ] [ ادیب بوبردک ]

در اين ديدار ادين ژکو، مهاجم بوسنيايي سيتي، ستاره تيمش بود و با به ثمر رساندن 4 گل نقش مهمي در پيروزي شاگردان مانچو داشت.


   در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ براتر انگلیس، دقایقی پیش دو بازی برگزار شد که در مهمترین و جذاب ترین آنها، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه خیره کننده 5-1 در وایت هارت لین، تاتنهام را شکست دهد.

در این دیدار ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی سیتی، ستاره تیمش بود و با به ثمر رساندن 4 گل نقش مهمی در پیروزی شاگردان مانچو داشت. سرخیو آگوئرو هم در این دیدار گل زد تا مانچو بیش از پیش از خرید جدیدش راضی باشد.

تک گل تاتنهام هم در این دیدار یونس کابول به ثمر رساند. هرچند این گل هم نتوانست از سنگینی شکست تیمش کم کند.

با این پیروزی سیتی 9 امتیازی شد و بار دیگر به جدول بازگشت. با توجه به تفاضل گل بالای این تیم، بعید است منچستریونایتد بتواند با پیروزی احتمالی مقابل آرسنال هم بتواند صدر جدول را از رقیب همشهری پس بگیرد.

تاتنهام هم با دومین شکست پیاپی، بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. آنها هفته پیش با 3 گل مغلوب منچستریونایتد شده بودند.

پیش از این دیدار نیوکاسل و فولام به مصاف هم رفتند که در نهایت نیوکاسل با نتیجه 2-1 میهمانش را شکست داد.

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:57 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 2667
بازدید کل : 52783
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا